58% din populatia Romaniei are acces la internet, adica mai bine de 11 milioane de oameni petrec cel putin cateva ore pe saptamana cautand online raspunsuri, urmarind filmulete sau scriind e-mailuri. In tara noastra, Google este cel mai folosit motor de cautare, iar Youtube cel mai accesat website de video sharing, drept pentru care prezenta unui brand pe Google AdWords este obligatorie daca vrei sa fii acolo unde sunt si clientii tai.
Google Ads / AdWords este un sistem complex de promovare online, pe care un specialist in Pay Per Click il poate folosi cu succes cu scopul cresterii vanzarilor sau a traficului pe site, a optimizarii ratei de conversie sau a scaderii costului de achizitie. Odata intelese algoritmul de functionare si tehnicile de optimizare, specialistul poate determina cu usurinta care sunt problemele si oportunitatile aparute in timpul desfasurarii campaniilor.
De ce sa te inscrii la acest training?
Pentru participarea la trainingul intensiv AdWords se cer:
Cunostinte bune operare calculator.
Este necesara cunoasterea limbii engleze la nivel minim pentru intelegerea usoara a termenilor.
Nu se cere experienta anterioara in crearea de campanii AdWords
Cand | In perioada | Program | Numar total Ore | Trainer |
---|---|---|---|---|
In fiecare marti | 27 oct – 8 dec 2019 | 18:00 – 20:30 | 15 | Livia Pupaza |
Invata Google Ads / AdWords in mod practic si interactiv, primeste doar informatii testate de trainerii nostri specialisti cu multa experienta in domeniu. La sfarsitul cursurilor vei avea acces la resurse si grupul de suport.
Despre Trainer:
Trainerul cursului este Livia Pupaza, specialist cu experienta in administrarea campaniilor PPC.
Specialist Online Marketing AdLemonade Agency – 2017 – Prezent
Online Marketing Manager WatchShop.ro – 2012-2017
Experienta hands-on de peste 6 ani in e-commerce, in promovarea de produse si servicii in Google Ads si Social Media Ads pentru diferite tipuri de business-uri.
A lucrat pentru branduri precum: Catena, Chocolissimo Romania, Entersoft, Ciel Accounting dar si pentru clienti internationali.
Structura cursului:
Cursul este format din 8 module cu durata de 2.5 ore fiecare, sedintele fiind raspandite pe durata a 8 saptamani. Sedintele au loc in fiecare marti, in intervalul orar 18:00 la 20:30.
Pentru o mai buna intelegere a campaniilor si a procesului de optimizare, se recomanda alocarea sumei de 50-100 lei pentru testarea propriu-zisa a campaniilor desfasurate in saptamanile de curs.
De asemenea, este recomandat ca fiecare cursant sa isi aleaga de la inceput un website pe care sa lucreze pana la finalul cursului. Dupa fiecare curs, va exista o tema practica si un material de citit din suportul de curs pentru examenul Google AdWords.
Pret si durata curs:
Pret 1750 lei, achitabili in 3 rate:
un avans de 600 de lei, si o rata de 600 de lei si una de 550 lei pe parcurs.
Discount 250 de lei la plata finala in cazul inscrierii early bird (cu cel putin o saptamana inainte) sau la plata totala in avans.