Vrei sa creezi o legatura intre tine si clientii tai? Cursurile noastre de Social Media te vor invata ce trebuie sa faci pentru a fi prezent pe toate marile retele sociale din tara, dar si cum le poti folosi in avantajul tau.
In timpul cursului vei vedea live ce inseamna sa iti creezi o relatie cu clientii tai pe retelele sociale si vei face practica in aceasta directie. Iti vom prezenta pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a fi prezent langa cei interesati de afacerea ta si ce trebuie sa faci pentru a porni o conversatie cu acestia. Ai ajuns deja in acest stadiu? Nici o problema deoarece iti vom arata si cum trebuie continuata aceasta conversatie pentru a fi atat in folosul tau, cat si in folosul clientilor tai.
Formatul cursului
Pentru participarea la trainingul intensiv de Social Media se cer:
Cunostinte bune operare calculator.
Este necesara cunoasterea limbii engleze la nivel minim pentru intelegerea usoara a termenilor.
Nu se cere experienta anterioara in crearea de campanii Social Media
Durata | De pe | Numar total Ore | Locatie | Trainer |
---|---|---|---|---|
18:00 – 20:30 | 26 Oct – 30 Nov 2023 | 15 | Evolve | Silvia Palasca |
Invata Social Media in mod practic si interactiv, primeste doar informatii testate de trainerii nostri specialisti cu multa experienta in domeniu. La sfarsitul cursurilor vei avea acces la resurse si grupul de suport.
Despre Trainer:
Silvia Palașcă
Fondator SVP Solutions Web – Agentie de marketing digital – 2016 – Prezent
Experienta hands-on de peste 7 ani in e-commerce, creare de magazine online, promovarea de produse si servicii in Google Ads si Social Media Ads pentru diferite tipuri de business-uri. Aduce o abordare 360 de grade asupra mediului online cu focus pe strategia de business.
Nu ii este teama sa creasca branduri de la 0. Pasionata de vinuri, de aceea majoritatea brandurilor din portofoliu sunt din zona HoReCa.
Portofoliul include: Asociatia Dealu Mare, Aurelia Visnescu, Viile Metamorfosis, Asociatia Pro BCA, dar si pentru clienti internationali.
Poveste de succes – Evadare in Dealu Mare
Event de turism viticol la cramele din Dealu Mare pornit in pandemie (prima editie 2020) prin care cramele sa se promoveze in contextul scaderii vanzarilor cu 30-90% pe sectorul HoReCa. Singurul canal de promovare a fost cel digital, s-a folosit un mix de instrumente (Google Ads, Facebook Ads, parteneriate cu bloggeri, continut organic pe platformele social media).
Prima editie a evenimentului a avut 250 de bilete vandute, urmatoarele 500, respectiv 580. Bugetul de publicitate a fost 1400 RON in primul an si 3000 in urmatorii.
Structura cursului:
In cadrul cursului vei afla informatii despre cum sa folosesti social media pentru a iti indeplini obiectivele. Vom mentiona cateva din lucrurile ce se vor invata:
La sfarsitul cursului vei stii toate dedesubturile retelelor sociale majore din Romania, dar si cum trebuie folosite acestea pentru a iti duce businessul mai departe. Vei putea interpreta rapoartele oferite de acestea pentru a iti intelege mai bine publicul tinta si pentru a iti transforma cat mai multi vizitatori in cumparatori.